Bebisss34 Arkadaşlar 5 gün önce doğum yaptım bebeğimi sık sık emzirmek istiyorum ama emzirirken ağlıyorum, lansinoh ve garmastan pomat kullanıyorum hiç işe yaramıyor, göğüs ucu yaraları için en etkili ne önerirsiniz? 😭
Sarisin Bebisss34 bi çok şey kullandım en etkilisi tahin yağı oldu, denemenizi tavsiye ederim. İnşallah faydası olur size de 🙏🦋
Tbmrc Bebisss34 saf lanolin krem pembe kutu ne denediysem fayda etmedi 2 gün bu kremi sürdüm hemen geçti tavsiye ederim
Honey Bebisss34 yaklaşık iki ay çektim ve denemedim ilaç ve doğal hiçbir şey kalmadı, en sonra bir cildiyeye gittim ve fito, hametol ve madecasol karışımı yaptırttı ve 1 hafta sürmeden iyileşti yaralarım, ağlaya ağlaya emziriyordum bende
Bebisss34 Sarisin kullanımı nasıldı? Ne kadar sürede geçti? Yarın hemen alıp deneyeyim bende teşekkürler 🙏🏼
Sarisin Bebisss34 bir iki gün içinde geçti. Normal tahini aldım üstüne yağı çıkmış oluyo zaten onu kulak çöpü yardımıyla sürdüm üstünü de pamukla kapattım sürekli sürdüm, hem yumuşattı hem iyileştirdi çok şükür. Rica ederim 😊💕
Bebisss34 aysenurkerem lansinoh kullanıyorum hatta doğumdan önce kullanmaya başladım ama fayda etmedi bana 😔
aysenurkerem Bebisss34 AA öyle mi 🥺 ben memnun kaldım inşallah daha faydalı bir öneri gelir. Tahinin üstündeki yağın iyi geldiğini bende duydum
Tbmrc Bebisss34 rica ederim canim ne demek inşallah 🙏bilirim onun ağrısını ağlayarak emziriyordum cunku 😑
duruliyasmom Canım tahin var ya pekmezle karıştırılan evde ondan varsa üstüne çıkan yağı sürüyorsun. Emzirirken silmeye gerek de yok, her emzirme öncesi sürüyordum ben. 2 güne geçiriyor.
Emineeeeee Zeytinyağı sür streç ile sar geçer inşallah benim öyle geçti lansinoh kremde sürdüm ara ara ama çoğunluk geçene kadar hep zeytinyağı sürüp streçle sardım göğüs ucumu çok zor bir ağrı çırpınarak emziriyodum sezaryenliydim o ameliyat acısını bile unutturdu bana göğüs ucu ağrısı
Bebisss34 Emineeeeee aynen bende sezeryanlıyım ama bu acının yanında ameliyat ağrısı hafif kalıyor gerçekten 😔
Yunel Bebisss34 canım bnde çok krem kullandım banada fito çok iyi geldi 2 günde geçti yaram çok şükür bidaha olmadı oğlum ısırmadığı sürece geçen ısırdı yara yaptı sürdüm hemen geçti
Eyllkusu Göğüs Kalkanı kullanın. Evit capsülü alıp iğneyle delip sürebilirsiniz göğüs ucunuza. Hakiki kantaron yağı bulursanız o da iyi geliyor
Glitter Bebisss34 lanolinli krem. Ve en onemlisi meme uclari asla ve asla kiyafete ic camasirina degmemeli. Eme kalkani alirsan isimi gorur.