Kızım 2 ay 9 günlük emzir vermek için geç kaldım biliyorum zaten verme niyetimde yoktu ama son 1 haftadır kundak yaptığım müslin örtü ağzına değince onu emerek uyuyordu bende belki tutar uykuya geçiş daha kolay olur diye emzik aldım (avent) ama tutmadı öğürdü baya midesini bulandırdı 🥲 herhangi bi tutturma yöntemi var mı yoksa artık tutmaz mı, sütümü damlattım yine tutmadı bu arada