Bugün doktor kontrolümüz vardı vajinal yapışıklık olduğunu söyledi her ay bakıyordu doktor.yani üzüldüm geçmezse cerrahi işlem uygulanıyor dedi bi krem verdi östrojen hormonu var içinde bunu uygula açma işlemi yap dedi inşallah geçer yaşayan var mı ya kızlar? Bir de ben orası hassas bölge diye tam bakmıyordum oraya vajina girişi mi yapışık oluyor nasıl oluyor ki çiş de zor yapıyormuş sanırım