3 yaşında kızım var. Yaklaşık 5-6 gündür karnım ağrıyor popom acıyor diyor. 2 ayrı zamanda 2 ayrı doktora götürdük. İlk gittiğimiz hafif popda kızarıklık var krem sürün dedi. Ama o günlerde ağlaya ağlaya yaptı kakasını. Şimdi cuma günden beri kaka yapmıyor. Dün götürdüğümüz doktor film çekti lağman yapmalıyız dedi. Kendi özel doktorumuz ise uzakta o da sakın lağman yaptırmayın dedi, duğhslac benzeri ilaç başlattı.
Kızım popom çok acıyor içi acıyor diyor ve sürekli diyor. Çiş kaka yapmıyor. Zeytinyağı içirdim armut yedirdim. Kayısı yemiyor.
Allah rızası için bir çözüm önerin ne yapayım