Benim de kızım 10 aylık günlük 3 kavanoz mama yiyebilirmiş en fazla yoksa anne sütünü yeteri kadar alamayabilirmiş. %50 anne sütü %50 ek gıda olacak şekilde beslenmesi gerekiyorlarmış. Ben de günde 3 öğün veriyorum ama benim kızım iştahsız zaten canı isterse yer istemezse yemez