Kızlar çok doluyum çok üzgünüm dertleşmeye ihtiyacım var. Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri emziriyorum ilk 2 ay memeye çok düşkün bi çocuktu sonra sonra zorla tutturmaya çalıştım hep halada öyle gidiyor. 1 hafta kadar önce doktora gittik çisinden gelen pembelikler sebebiyle doktorumuz sıvı azlığı ve beslenme yetersizliğinden kaynaklı olduğunu söyledi. Ben 5 günlükken çevre baskısı doymuyor ithamlarıyla bebeğime günde 1 kere mama veriyordum sonra sonra alıştı hep mama istedi emdi yetmedi krizlere girdi. Doktorum önce mamayı kesti sonra beslenme yetersizliği görünce takviye başladık tekrar günde 3 kez mama veriyorum. Kullanmadığım vitamin ot çöp kalmadı şuan 4 ayrı şey kullanıyorum süt için yediğim içtiğimde cabası. Sırf süt olsun diye yemediğim içmediğim şeyler yedim içtim. Doğum kilolarım sırf bu yüzden yapıştı kaldı bedenen ruhen psikolojik olarak bitmiş hissediyorum mama verdiğim için kötü hissediyorum her memeye geldiğinde huzursuzlanıyor artık ne yapacağımı bilemiyorum çok yoruldum mamayı kessem yetmiyor mama versem meme istemiyor sütüm azalacak diye ödüm kopuyor nolur bir akıl verin ne yapmalıyım?