Az önce bebeğim( 21 günlük) emzirdim sağ yana yatırıp uykuya dalar gibi olunca karşısına geçtim oturdum. Birden hızlı hızlı nefes alıp hem burnundan hem ağzından fışkırır gibi kustu ama çok tanzikliydi. Aklım çıktı sonra bağırarak ağlamaya başladı. Elim ayağıma dolandı. Dik tuttum burnundan hâlâ geliyordu şimdi de kusacak gibi öğürüyor hâlâ normal mi ben ne yapıcam eşimi aradım geliyor yolda öyle fazlaydı ki orta sehba ya halıya kadar fışkırdı