Kizim 26 aylik yuksek ve ani seslerden ezan kamyon motor vs cok korkar duyunca ağlar kendine korkma korkma bisey yok der kıyafetlerinin kıvrım yerlerine takıntılı hemn eller mesela Tayyip dizinin alti kırılıyor o çıkıntılı parmağıyla oynar indirir vs firfirli kiyafet giymek istemez aglar garibime gidiyor hepsi böyle mi sizce. Goz teması var sayıları 20 ye kadar bilir şekiller renkler cok fazla kelime bilgisi var 4 kelimeli cümleler kurabilir bazen etrafında döner parmak ucu yürüme yok ezberi kuvvetli 1 kere duyması yeter dans etmeyi cok sever yabancıları görünce ağlar ama korkarsan ağlar yoksa ağlamaz gözlük vs olunca korkuyor genelde pdr arkadaşım kizimda duyu bozukluğu olduğunu söyledi duyu butunlemesi gerek dedi pat diye bilemedim ne dusunecegimi. Siz ne düşünüyorsunuz pedagog görmeli ni sizinkiler nasil