enmeisrve2897 Bebeğim 1 aylık meme emiyo ama günce bir kez mama yapıyorum onuda son bir haftadır başladım sizce nedeni o mu yada ne yapmam lazim
katmerliana enmeisrve2897 canım mama dan sonra bi çay kaşığı su verilmesi gerekiyor . Bize dr öyle demişti mamalar kabızlık acısından sorun yaratıyormuş . Biz bu şekilde yapınca problemimizi çözdük aksi takdir de mudahalesiz yapamıyordu ve çok sıkıntı yaratıyordu. Bizim de hem mama hem de anne sütü içiyordu
Frrdevss enmeisrve2897 zwytinyağı kesinlikle işe yarıyor mama şçiyorsa manaya kat yoksa bir damla ağızdan ver hemen yapıyorlar benim de kızım bir aylık geçtiğimiz gün bizdede aynısı oldu
Drny enmeisrve2897 6 aydan önce bebeklere meme +mama dışında hiçbir şey verilmez. Kabızlık durumu normal.özellikle anne sütü alanlarda. Bnm bebegm 4. Ayına girince düzene girdi. 7-8 günden aşagı yapmıyodu. Gittigim bütün dr.lar normal dedi. Bebegine bisikler hareketlerini yaptır bol bol
Elvn94 enmeisrve2897 sen mamasina kat canm ah bn o kabzliktan cok cektm yaoamzsa poposundan uyari ver oda olmazsa ftille yaptr korkma fitile alismyolar bu arada bebelac gold daha iyi kabzlik konsnda kabz yaomyo
Gastronomiss Bende senin gibi günde bir defa mama veriyorum 3 gün yapmadığı oluyor yapınca da felaket oluyor tabii orası ayrı :)
ipek_61 Bebeğim 43 günlük 6 gün yapmadı meme+mama veriyorum zeytinyağı kimyon çayı hareket hepsini denedim sonunda ağlayarak kendisi yaptı ama ne yapmak tabi masaj işe yarıyor tabiki dn azından kolay gaz çıkarıyor