Merhaba kızlar bebeğim on aylık diyebiliriz geçen hafta bebeğim traş ettirdim fakat eve geldiğimde elektrik yoktu birazcık çaydanlıkta su ılıttıktan sonra kovasına karıştırdım suyun ama yine soğuk kalmış bi tık normalde bebeğim yıkanırken ağlamaz ama su öyle diye ağladı baya heryeri kıldı bende hemen yıkadım çıkardım ama geçen haftadan beri ne zaman duşa soksam ağlıyor su vücuduna değince bile oynayarak vs yapıyorum ama yok çok ağlıyor tramva mı oldu