Semaemrahamza meme konusunda istikrar önemli bence ya. Benimkide tutmamıştı silikon uç falan denemiştim ama sürekli memeyi vermiştim, zorla da olsa. Anne ucuna en yakın biberon wee baby diye biliyorum. En azından benim kullandığım o:) süt konusunda ise ilk başta olduğuna İnan, beslenmeni düzenle emin ol çok güzel verim alıcaksın:)