Merhaba güzel anneler 😍
Bebeğim 13günlük sadece sağ göğsümü emzirebiliyorum sol göğsüm küçülmüş gibi görünüyo çok üzülüyorum onda süt bitecek diye, sağ göğsümde çok şükür yeterince süt var ama solda malesef çok az var ve afedersiniz göğüs ucu olmadığı için emziremiyorum buna nasıl bi çözüm bulabilirim sütüm çekilmeden 😢🤦🏻♀️🙏🏻