Bikahvee benim oğlumda 25aylık bu 2 haftadır son dişini çıkarıyor şükür artık diş derdi bitiyor inşallah tamamen🙏 ama sizin dedğiniz gibi burun akıntısı çok fazla 3-4gündür hatta gözleri de akıyordu sulanıyodu şimdi biraz iyi o. Onun dışında aşırı salyalanması var 2aydır, iştahsızlık huysuzluk sürekli ağlama mızırdanmaları var. Tabi ateşlendiği günlerde oldu bu 2.azıları çıkarırken çok zorlandı 2aydır perişanız ama inşallah bitiyor son dişinin 3kanadı çıkmış kalan kanadı da çıkınca bitcek şükür. Sizin bebeğinizde sağlıkla kolaylıkla çıkarsın inşallah🙏🌸