Ceren2 Kızlar bana yardım eder misiniz saçlarım yukardan aşarıya nazıkce toplarken çektiğimde elime 10 tel gelıyor nerdeyse çok dökülüyor evde ne yapabilirim
Poyrazipek Emzirme doneminde asiri dökülüyordu benimde moralim çok bozuktu Ducray Anaphase+ diye eczaneden şampuan aldım ilk yıkamada farketti memnunum umarım sizede faydası olur
yagmurkokusu_ Bugün saçlarımın yarısı döküldü abartısız banyoya girmiştim saçlarımı yıkarken avucumun içi saç kılından gözükmüyordu.
Poyrazipek kusruma bakmayın daha uygulamaya o gunden sonra ilk defa giriyorum sizede şampuanın linkini gönderiyorum eczanelerdende bulabilirsiniz https://ty.gl/12rto5nqy9