martannesiii Kızlar bebeğim 2,5 aylık evimiz genel olarak 25 derece havalar cok sıcak bebeğim sıcaklıyor artık yarım kollu giydirmeye basladım sizler nasıl giydiriyorsunuz ?
NmalkoC martannesiii benım oğlum 2 yaşında şuan üzerinde zıbın klima acık geziyor 2 aylıkken de aynı şekilde dururdu klimayı tavana dogru yonunu ayarlardık uyandıgında kapatırdım onun harici 24 dereceye sabitliyoruz evi zıbıNla duruyor sadece
Kuzeynepp martannesiii 25 derecede kisa kollu giymesi normal sorun olacağını düşünmüyorum bizde 8 aylığız zibnla bazende ustune kisa tulumla giydiriorm.
ayse4421 martannesiii valla bugün çok sıcaktı sadece çıtçıtlı atlet giydirdim şuan bile öyle usurse sadece şort giydiricem altına ztn uyidugunda üstünü örtüyorum