benim bebeğim 4.ayda desteksiz oturuyordu. Doktor kontrolünde oturtabilirsin dedi. Desteksiz oturtuyorum önüne oyuncaklarını bırakıyorum. Ama bu sefer de hiç tummy time yapmak istemiyor sıkılıyor ağlıyor 😃 ayaklarını çekiyor kolları geride kalıyor emeklemek istiyor ama yapamayınca da sinirlenip ağlıyor. bebeğim 5 aylık oldu neredeyse