Kozlar ben bir senedir falan kendim için biriktirdiklerimi dolar yapıyorum ama şöyle birşey var dolarlarla karma mesela bazılarının rengi açık yeşil bazılarının koyu yeşil bazılarının ortalarından mavi şerit geçiyor bu farklılık neden oluyor ve dövizciye gitsem bana tek tip dolar verir mi bunları alıp