2bebeannesiii Eyüp sabri tuncer zeyrinyağlı el ve vücut losyonunda paraben var mı ? Yoksa sürebilir miyim sizce ? Bi kaç kere bebek yağı sürdüm ama faydası olmadı doktor kontrolümüze de daha var sizce napmalıyım 🙁
Deletedmom115 2bebeannesiii Bebek ürünlerini kullanın bence. Bebek yağı zaten iyi değil losyon deneyin bir sürü markanın losyonu nemlendiricisi var.
duruliyasmom 2bebeannesiii Canım zeytinyağını ocakta ısıtıp asidini al, biraz zeytinyağı biraz su koy bir şişeye güzelce çalkala. Bunu sür bebeğinin cildine. Pamuk gibi oluyorlar 🙏
duruliyasmom 2bebeannesiii ben doğduğu günden bu yana zeytinyağı dışında birşey kullanamadım. Bebek yağları bile alerji yaptı. Doktorumuzun önerisi buydu.
2bebeannesiii duruliyasmom ben hiç su vermedim sadece anne sütü ve bana susuzluktan kurumuştur diyenler oldu alakası yoktur demi ?
duruliyasmom 2bebeannesiii dudakları kurur öyle olsa. Anne sütü alıyorsa yeterince suya ihtiyacı yok demektir canım, yaz gününde bile su vermedim ben ek gıdaya geçene kadar.
yaseminnduru 2bebeannesiii mustelanın nemlendirici çok iyi tavsiye ederim temiz içerik uzun süre gidiyor https://www.kozmetikdepom.net/Urun/mustela-stelatopia-emollient-balm-cok-kuru-ciltler-icin-nemlendirici-balsam-200-ml?gclid=CjwKCAiAh5_uBRA5EiwASW3IaiQrOPwt90Ot8YIwzpY5YjdpBFtxCaIV8HGGYwXXyyc9RI00LmIO7hoCugIQAvD_BwE