Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var bir iki gün önce sütümün azaldığını farkettim masaj yapyım dedim ki sağ göğüsümün içerisinde bir yumru var avuç içi kadar daha önce yoktu bir anda oluştu araştırdım ama mastit gibi bir sıkıntım yok yani ateş sıcaklık vs iltihap olabilir yazıyor hiç yaşayan oldu mu emzirme döneminde böyle bişey resmi tatil olduğu için hastaneyede gidemedim kafama çok takılıyor , şimdilik evde yapabileceğim bişey var mı yada bu konuda bir bilgisi olan yardımcı olsun lütfen