Artemiss_ jap tekrar içirmeyin. Hangi damla? Probiyotikli kullansanız kusturmaz aslında damlayı mı değiştirseniz doktorunuza sorup
jap Artemiss_ metsilden sap simplekse geçtim baya oluyor. İkisinde de aynı şey oldu. Kıvamı ve tadından dolayı sanırım.
Artemiss_ jap onlar iyi değil canım hepsi ağır gaz damlaları biogaia kullanın bence ben doğduğundan beri onu kullanıyorum memnunum hiç kusma yapmadı çok Şükür
jap perukkafa yenidoğanken kullandık gaz sancısı çok yapmıştı. Metsille birlikte kullanıyoduk. Biogaiayı bırakınca daha rahat olmuştu.
jap Artemiss_ bioagia probiyotiktir bağırsak düzenler. Gaz çıkışı için gaz damlası da kullanmak gerekir. Çoğu dr aynı anda kullandırıyo
Artemiss_ jap probiyotikli gaz damlası. Bizim doktorumuz sadece onu verdi her bebek farklı tabi siz yine de doktorunuza danışın belki alerjik reaksiyon olabilir