Arkadaşlar 2 aylık kızım 3800 doğdu şişi inince 3600 e düştü ilk ay 4900 gr oldu yani gecen ay 1300gr almıştı bu ay 850 gr almış yariya düşmüş kilo alımı neden böyle oldu acaba sizin bebekleriniz kac kilo mama+meme seklinde besleniyor 4cm de boyu uzamış bu ay genelde emzirdim sutum mu yaramıyor acaba mamayi aziltiyim dedim ama kilo alımı azalmış