-Lina- Ci2017 biberonla su vermeyi denediniz mi? Ben alıştırma bardağıyla suyunu veriyordum. Şimdi 9.5 aylık çalışacağım İçin mamaya geçmek istedim. Biberon reddi sanıyordum. Ancak suyu biberona koyduğumda içti. Problem mama reddiymiş. Onu nasıl çözeceğim bilmiyorum
Ci2017 -Lina- yani ben sütümü sagip verdugimde de almadı malesef belki mamayı sevmiyo dedim ama sütümüde saginca istemedi biberon
ryhnn Ci2017 5,5 aylık benimki de . Benim de sütüm yetmiyor bol süt olmayınca bırakıyor hemen. 4. Aydan beri mamaya da başladım.iki hafta önce de tadımlara başladım . Bu üçlü ile devam ediyoruz. İştahı güzel ama 6 kilo
baharbahce Ci2017 meme reddi olayını bol ten temasıyla birlikte duşa girip emzirmeye çalışarak çözebilirsin belki canım ama inşallah biberonu da tutar