hankardeslerr biz geçen yıl 1.5 yaşındaki oğlumla sık sık kamp yaptık ☺️
Nereye gideceğinize bağlı olarak eğer kamp merkezlerine gideceksiniz tuvalet duş elektrik oluyor normal bir yerde kalp yapacaksınız bunlar biraz sıkıntı.
Sinek kovucu olmadan asla kamp yapmayın genelde sinek sıkıntısı çok oluyor. Ben kendi kampından örnek vereyim size kamp merkezine gidiyoruz elektrik olduğu için elektrikli mangal alıp mangal yapabiliyoruz 10 15 çadıra falan bulaşık yıkamak için yerler düşüyor orada bulaşık yıkadık kahvaltı evdeki gibi peynir zeytin domates salatalık vs seklinde her gün hazırladım çünkü bozdolapları var her şeyi götürdüm kahvaltıdan sonra sahile indik yürüyerek 5 dakika kendi şemsiyemi götürdüm çünkü şemsiye ücretli oğluma atıştırmalık aldım öğlene kadar orada takılıp öğlen oğluma çorba yapmaya yukarı çıktım yanında küçük tüp ve küçük bir tencere götürdüm tarhana şehriye domates çorbası falan yaptım kendimde o arada kahve içtim oğlumu uyuttum rahat uyusun diye hamak aldım akşam üstü tekrar plaja indim 8 e kadar takılıp akşam yemeği için tekrar yukarı çıktım ki akşam yemekleri genelde mangal oldu onu da eşim yaptı ben bir salata yaptım. Sinek kovucu olarak oğluma bitkisel kendimize of aldım gece yatarken çadıra uzatma kablosu çektim raid sinek kovar taktım sabaha kadar rahat uyuduk. Bu arada kamp yerlerinde elektrik olsa bile aydınlanma için kendin bir şeyler goturmen lazkm lazım benim eskm elektrikçi ondan ucuna ampul taktığımız bir şey yaptı 10 gün kadar kaldık bu şekilde geçti ☺️