Merhaba 78 günlük bebeğim var geceleri uyandırmıyorum kendi uyanınca emzirşyorum ama gündüzleri her ağladığında meme veriyorum altı temiz gazı yoksa direkt emziriyorum ama şu son 2-3 gündür almıyor memeyi zorla alıyor be 5 dk emip bırakıyor acaba çok mı sık besliyorum ve gündüzleri aşırı huysuz çok yoruldum artık sıkıntısının ne olduğunu bulamadığım için çocuk hiç mutlu değil gibi 3.ay kontrolümüzde doktorumuza danışıcam ama bu aylarda olanlar nasıl besliyorsunuz?