Sibeldicle_0404 Çünkü postlarınızla hiç karşılaşmadım.
Ağzına götürmesi ile ilgili zaten gereken cevabı vermişler. Tırnak batması hakkında bilgim yok. Hayat biraz zor geçiyor yaşıyoruz bir şekilde elhamdülillah. Doğumdan sonra kabızlık yaşamadım konu hakkında bilgim yok. Akıntı enfeksiyon gibi konular hakkında da bilgim yok. Eltiniz neden 4 ay içinde hamile kalmadı bu durum normal mi onu da bilmiyorum. Özetle hem görmediğim için hem de bilmediğim için cevap veremedim 🙃