suiseser 9 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim de var aynadan bakmak istedim vajina açık duruyor toparlanma sürecinde olduğu için mi öyle acaba yoksa hep böyle açık mı kalacak 🥲
melike567 suiseser toplanıyor canim bende iki tane dogum yaptim biri 4355gr digeri3800 gr dogdu ve cok dikisim vardı simdi eski hali gibi 2 ay oldu 2.dogumumu yapalı
suiseser Leylamoznur bisaz biraz kanamam da var ve kötü kokulu kahverengi akıntı temiz tutmaya çalışıyorum ama normal mi bilemedim ilk doğumum 😅
Leylamoznur suiseser benimde ilk doğumum kuzum bendede kokulu oldu doktor biokadın diye batikonlu fitil verdi geçti
melike567 suiseser normal canim o koku hatta akinti beyaz olunca da bi kac gun koku oldu vajinamda benim ikinci dogumumdan bi kac gun olup geçti
Rubab_Mommy suiseser in şe ALLAH.Çok iyi anlıyorum bende yeni doğum yaptığımda aynayla bakmıştım feci durumdaydı😐