Merhaba çiçeklerim ben 2021 30 Ocakta 9 haftalık kürtaj oldum kese oluştu ama bebek oluşmamıştı zorunlu tahliyeden sonra patoloji sonucum ve tahlillere göre pıhtılaşma sorunu olduğunu söyledi doktorum tekrar hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı kullanmaya başlamam gerektiğini öğrendim 30 martta tekrar hamile kaldım ve kan sulandırıcı Oksapar 1000 lik kullanmaya başladım o süreç çok kötüydü zaten hergün iğne yapmak karın büyüdükçe zorlaşıyor ben koluma ve bacağıma yapamazdım 38+1 sezeryan gününden 1 gün önce kestik sağlıkla geldi dünyaya oğlum çok şükür şuan 19 aylık ancak ben regl dönemlerinde 2 aydır baş dönmesi yaşıyorum ara ara yumurtlama dan kaynaklı olacağı tansiyon olabileceğini düşündüm ama tansiyon değil doktorum maalesef şehir değiştirdi yinede arayıp durumu izah ettim kan sulandırıcı dan dolayı kan basıncın yüksek olabilir Buda mide bulantısı baş dönmesi yapabilir ama yumurtlamadan da olabilir tahlil yapmadan birşey söylemem mümkün değil dedi ben vertigo da olabilir diye düşündüm ama bu baş dönmesiyle yaşam kalitesi inanılmaz düştü oğlumla bile ilgilenirken düşüp kalcam biyerde sanki soğuk soğuk terliyorum kan sulandırıcı kullanıp başına böyle birşey gelen var mı çok kötü oluyorum gerçekten