Sedacyln 16 aylık kızım 1 aydır yürüyor ama sadece evde ve ayakabısız şekilde dışarda asla yürümüyor emekliyor varmı aynı şeyi yaşayan ne zaman geçer bu durum
Rubab_Mommy Sedacyln Ayakkabıya alışık olmadığı için öyle.Evin içindede ayakkabı giydirip yürütmeye calışın.