Merhabalar ben 5 aydır emziriyorum fakat son 2-3 aydır belli günlerde olan ve sadece 2-3 gün süren, bazen bir gün olup 2 gün olmayıp sonra tekrar bir miktar olan kanama diyemeyeceğim şekilde kahverengi yoğun kıvamlı akıntı gibi bir şey oluyor. Ve işin ilginç yanı karnım da şişiyor, mesela su an fark ettim, 2 gündür çok çabuk yoruluyorum halsiz gibiyim tam regl psikolojisi.. acaba ben regl oluyorum da fark mı etmiyorum 2 aydır? Bu kahverengimsi kanamayı nedense pek sorgulamadım doğumdan sonra gelen bir şeyler gibi düşündüm, tabi dogum yapalı 5 ay oldu.
sizin ilk reglniz nasıldı? uzun mu sürdü? kısacık mı, rengi nasıldı? ben regl oluyor olabilir miyim?