Merve539s 3 gün içinde tepki verir. Ek gıda dönemi 3 gün kurali da bu yüzden uygulanıyor yediği gün tepki verecek diye birşey yok yani çok yüksek bir alerjisi varsa saatler içinde bile tepki verebilir tabi o ayrı konu. Ama yediklerimizin süte geçmesi sütten bebeğe geçmesi , yine yediklerimizin sütten arınması hepsi bir süreç. Mesela süt alerjisi var diyelim siz herhangi bir süt ürünü tüketiniz buda sizden bebeğinize geçti bunu bebeğinizin vücuttan atması da bir süreç. Gaz için gaz damlasi ve probiyotik kullanmaktan ve masajla desteklemekten başka çare yok malesef