Hanımlar 22 günlük bebeğim bugün sabah 8den beri uyumadı ve sürekli göğsümde sürekli emiyor, göğsüm yumuşacık oldu acaba süt mü yok da sürekli emiyor sabahtan beri en sonunda dolaba sagdigim sütten verdim 60 CC içti, e o zaman sabahtan beri bu çocuk ne içiyor diyorum bende. Göğsümde uyuya kalıyor. Normalde emip gazı çıkınca uyuyan bebeğim bugün uyumuyor sürekli emiyor. Yumuşak meme boş demek midir 🥴