İlaç varmış bildiğim kadarıyla ama zararliymis da tampon da harici, doğal yollarla geciktirme durumumuz var mı🩷 mesela birde ben şöyle yaptım gecikti, parol içtim gecikti gibi bu durumu yaşayan var mı? Tatil ayarladık, onun da tam 3. Gününe denk geliyor çok kötü oldu vallahi 🥹🤦🏻♀️