A2B4 Dil gelişimi ayni ya anneler bababababa,dededede,mammama babildiyor cikdircam…çok nadir net baba ,mama,dede diyor o da anlamsız onuda geçtim vallahi yoruldum bu baildama ne zaman bitiyor?ya da bitmiyor mu normal mi?
Ayyuzlukoncuy A2B4 Benim oğlum da öyle de çıldıracağınız noktanın neresi olduğunu anlayabilmek için birkaç defa okudum postunuzu. Hiç gerilmenize gerek yok. Her bebek aynı ilerlemiyor. 13 aylık oğlum da şu an saydığınıź şeylerin dışında fazla bir şey demiyor. Normal bir durum bence
Ayyuzlukoncuy A2B4 ben sizi anladım benim oğlumda da bilinçli kelime yok pek. 18 aya kadar normal diye biliyorum. Isterseniz doktorunuza bir sorun