Esra321 Kızlar bebeğim 12 günlük yolculuk yapan var mı yeni doğan bebeğiyle, köye gitmek istiyoruz 5 saatlik yol ama korkuyorum da sizce napmalıyım . Otur oturduğun yerde mi dersiniz.
beyzaninannesi Esra321 ben bebeğim yenidoğanken 4 saatlik yolculuk yapıyorduk gayet güzeldi oto koltuk yoktu ama arkada düzgün bir şekilde yatak yapmıştım ona dikkat ediyordum baya uyuyordu güzel güzel altını değiştirirken falan rahat oluyordu ön koltuğu öne itiyorduk arkası geniş ben de rahat ediyordum rahat rahat emziriyordum
Mercosey Esra321 esas şimdi yolculuk yapılır. Emer emer uyur ya da mama veriyorsanız içer içer uyur. Sadece dikkat etmeniz gereken terlemesin üşümesin yeter. Mama veriyorsanız da güzel bir termosa sıcak suyunu koyarsanız. Sağlıkla gidin gelin
Tubagrsf Esra321 çok rahat yolculuk yaparsın ama şu an çok küçük bence evde en azından yirmi gün olana kadar kalman daha iyi köyde hava değişimi vs daha yeni adapte olurken biz de geçen bayram köyümüze anca 45 günlükten sonra gitmiştik
Gizemlisi Asıl şimdi yolculuk yapabilirsin sürekli uyuduğu için rahat edersin git bence yenidoğanlık bitince ağlama krizleri başlıyor
Esra321 Gizemlisi hasta falan olur mu diye korkuyorum hava değişiminden zaten odadan çıkarmam gelen giden de olmuyor öyle, annemler eşim biz falan olucaz orda da başka yabancı yok
Esra321 Tubagrsf hasta falan olur mu diye korkuyorum hava değişiminden zaten odadan çıkarmam gelen giden de olmuyor öyle, annemler eşim biz falan olucaz orda da başka yabancı yok
Mercosey Esra321 hava değişiminden hasta olmaz. Ben de yolculuk yapmak durumunda kalmıştım 14 günlükken ama dediğim gibi en önemli şey üşümemesi ve terlememesi. Arabanın kliması da direkt çarpmadığı sürece. İnşallah bir şey olmayacaktır.
Armgn88 Uc ayi dolana kadar gezebildigin kadar gez :) 15 aylik kizim araba yolculugu benim icin zulüm
Ebruceyda Esra321 firsatiniz varken kosarak gidin. Bence gaz krizleri yoksa bebeginizin tam zamani. Buyudukce bazi bebekler yolculuk yapamiyor ama miniklerle rahat. Oto koltugu cok terlettigi icin incecik bir sey giydirin. Yaniniza muslin battaniye alin klima acmaniz gerekirse ortersiniz cocugu bitti gitti. Hic evhamlanmayin derim.
11Merve Esra321 bebeğim 35 günlükken istanbuldan erzincana 15 saatte gitmiştik genelde uyuyo oluyolar rahat bi yolculuktu
Esra321 11Merve yarım saatlik yolumuz kaldı emzirmeye kaldırdım sadece araba da cok güzel uyuyorlar gerçekten güzel bi deneyim oldu
Seda23Yusuf Esra321 valla rahat olur emer iyur emer uyur ben kırkı çıktığı gün memlekete gittim 6saatlik yoldu hiç zorlanmadim hemde 2cocukla diğer oğlum 2bucuk yaşındaydı ozaman küçüğüm kucagimda oğlumda yattı arkaya mis gibi gittik geldik şimdi de daha uzun yola gidecem 3yasinda 6bucuk aylık çocuk dururmu edermi demeyin alışsın büyük oglumu alistirdim benden çok sever yolculuğu
Esra321 Ebruceyda gayet güzeldi ya emdi uyudu zaten araba yavaşlayınca uyanır gibi oldu 😂😂 bence en güzel yolculuk bı zamanlarda yapılır 2. Tatilimizi de planladım eylulde o zaman 2 bucuk aylık olucak
Gizmokzilla Esra321 annemin yanında doğum yaptım biz gurbetteyiz normalde. 6 günlük bebeğimle döndüm evime 🥲 ama sezeryanlı iseniz tavsiye etmem dikişleriniz açısından ben de sezeryanlıyım ama evime döneceğim için rahattım. Siz gezmeye gidiyorsunuz rahatça yatıp kalkabileceğiniz bir yer ise öyle gidin bence 💕
Esra321 Gizmokzilla normal doğum yaptım canım hemen toparlandım zaten doğumdan sonra Cok güzel geçti yolda hic ağlamadı zaten emdi yattı eylülde de tatil planı yaptık o zaman 2 bucuk aylık olucak 😂