Ben kızımı böyle sütten kesmiştim. İlk gün gece yarılarına kadar bizimle oturdu ne sallama nede dışarıda gezdirme yapmadım çünkü memenin yerine neyi koyarsa öyle gidecekti. Yengem bu hataya düştü senelerce ayağında salladı. Meme yerine su, süt vb şeylerde vermedim yine gece bunlar için uyanacaktı çünkü. İlk sürdüm ve “sanırım büyüdüğün için sütüm ekşimiş ama istersen meme emmek yerine sarılabiliriz” dedim arada açtırıp öpüp sarılıyordu ama emmiyordu öyle öyle derken bıraktık. Bırakalı 1 seneyi geçti gece uyanmıyor sadece gündüz uykuları bitti o da memeyle uykuya dalan bir bebekti öğlende nasıl uykuya geçeceğini bilmiyordu daha sonraları da kendi reddetti zaten ama yine de çok çok uykusu geldiyse kendi kendine uyukluyor gece içinde böyle