Oğlum çok erken yürüdü kızım 11 aylık yürümüştü böyle sürekli düşmezdi kendine sağlama aldı öyle yürüdü ama bu emekleme ayında yürümeye başladı o yüzden mi bilmiyorum sürekli düşüyor. Emekleme pozisyonuna getiriyorum yürümesin de emeklesin diye ayağa kalkıp yürüyor koşturuyor sonra bir yere takılıp düşüyor sürekli kafasını vuruyor bir çözüm lazım bana ya her yeri mor çocuğun