Bak şimdi aklıma getirdin hamileyken girdim sınavlara ikisindede alamadım. Öyle bir haksızlığa uğradım ki ışıklarda ayağımı kaldırdığımda pedaldan yeşil ışıkta hocanın başı aşağıda idi ben giderken ışık kırmızı oldu.Diğer hocalar da ağzını açmadı.Söylediğimde de sınav başı o dediler hakkımı helal etmiyorum.Neyse 2.sinde Hocam bana hep bir yerde vitesi 2 ye aldırırdı 2ye aldım diye bıraktılar beni.3.sünde de haber dahi vermediler. Neyse ilk hocamla ilk vermedikleri ehliyeti olan kişi ) ile annem karşılaşmış haksızlık yaptılar dedi biz de ağzımızı açamadık demişler böyle birşey yok !! Ben de başvurmadım bir yere Allah’a havale ediyorum. Neyse bir süre sonra da tekrar annemin çalıştığı başka yer de öğretmenler giriyor ya sınava annem güvenlik görevlisi ora da öğretmendi o baş sınav sorumlusu olan öğretmen bana dediği şey şu yapma yaaa seni mi bıraktık.. Ahlaksız hakkımı helal etmiyorum. sonra bir konuşmasına şait oldum kadın sürücü park yapamadı dediği şey şuydu eeeee kadın sürücü park bile yapamaz. Sonra dedim ki hiç üzülme niye bıraktıkları aşikar.. öyle iğrenç bir yere düşmüşüm haberim yok.Tekrar alacağım bakalım.