nazlimom_ ben sabah uyandı emzirdim sknra deidm ki artık meme yok. Öğlen isteuecegını bilfiğim için sürmüştü m zaten sütyen de değiyor tadı yıkamadan gitmiyor. Benım ki toz halindeydi sabır tası. Ayyy böceklenmiş bu ne ya falan dedim 1 kere eemdi tadını begenmedim su iç seker ye tadı gecsin deidm. Öğlen uykusuna uyudu. Günü bitirdik akşam olunca da istedi. Annecim böceklenmiş meme ya nasıl oldu bu pis meme neden böceklendin sen kızım nam nam yapacaktı falan deidm konuda konuda uyuttum. Gece de 2 sefer uyandı yine istedi konusarak yine anlattım. Sı veriyim mi annecim deidm su içti 3 gün boyunca böyle oldu sonra hiiiiç istemedi. 🤭
Bazen atletle yatıyorum memem belli oluyor ozman memeeee dıyor. Bende yok artık böcekli memeyi mi emeceksin öğğğh falan yapıyorum 😄 dün sabah uyandı bende gözümü açmadım bakıyorum napacak dıye. Mememın tekini cıkardı baktı baktı offfff dedi geri yattı 🤭😄 ayyyy nasıl üzüldüm aklından ne gecti acaba ki artık sürmüyorum bişey.
Fakat gece uykusu cok değişti resmen soluksuz uyuyor. Cıktıgı için erken kalkıyor gün içinde yemesi düzeldi. Zaten yeme sorunumuz hiç yoktu ama artık daha daha iyi yiyiyor