Semaemrahamza başta como tomo biberon kullanıyordum meme reddi olmasın diye 40 gün falan onu kullandım. Erkek bebek ve çok gazlı oldugu için ve como tomoda 60 cc süt 40 dkda anca bittiği için (cocuk içerken yorulup bitirmeden uyuyakalıyordu) 40 günden sonra dr browns anthicolic biberona geçtim. Cok cok memnunum bu biberondan, gözle görülür sekilde gazı azalttı. Normal bir bebeğe göre yine de gazlı, 2 ay 16 günlük şuan. Her mamadan önce mutlaka emzirdim peşine mama verdim. Sütümün 30 cc oldugu zamanlarda malesef cok meme reddi yaşadım. Fakat 50 saniye bile memede dursa yinede once meme teklif ettim. Bazen cok üzülüp kızıp zaten süt yok diyerek atladıgım öğünler oldu memesiz direk mama ile gittim. Ama vicdan yapıp tekrar o günlere döndüm. Hala süt tazyiği azsa meme reddi yaşıyorum malesef. Onyüzden mothilium ile gidiyorum zaten..