Kızlar benim bebeğim gün içinde çok fazla uyuyor .
Sabahları bazen 6da bazen 8de uyanıyor . 11 12 ye kadar uyanık duruyor mızırdanıyor, sonrasında uykuya bir geçiyor dokunmasan hep uyuyor .
Geceleri de nerdeyse bizle birlikte yatıyor bizle kalkıyor .
Bu durum normal mi benimle aynı olan var mı ?