Ayy kızlar ya cok moralim bozuk. Bulasik makinam yikanmisti dizecektim kapağı bir actim kalorifer böcegi. Midem bulandi. Napacagim. arasitirdim biraz yuva falan yapmis olabilirmis. evde bir kere daha gordum. tuvalet banyo giderinden sandim. camasirsuyu vs doktum. Ama bulasik makinesine ne yapacagimi bilmiyorum. basina gelen var mi? Yuva yapmissa nasi kurtulurum zaten korkuyorum.Kapagi kapattim esimi bekliyorum 😭😭