Anneler yardıma ihtiyacım var bebegim 3 ay 6 günlük bebegimi kucagımdan koltuğa veya yatagına yatırırken birden ellerini yumruk yapıp sıkıyor gözleri titriyor ve gözlerini tam açamıyor kayıyor gibi oluyor gözleri moro refleksi diye düşünüyorum ama moro refleksinde gözler bu şekilde kayıp titrer mi bilen annelerim lütfen yazar mısınız çok canımı sıkıyor bu durum 🥺