poyrikmoyrik Gece beslenmesini 2’ye düşürmek istiyorum fakat bebeğim çok gazlı. Gece en az 4 kez uyanıyor, emmek istiyor. Gece beslenmesini nasıl azalttınız?
defneemomm poyrikmoyrik merhaba kızım 3 ay 3 günlük. gece iki kere besleniyor fakat benim sütüm yok mama yiyor. 8-9 gibi uyuyor 1-2 gibi besleniyor sabahta 5-6 gibi
[silindi] poyrikmoyrik Benim oğluşum emmiyor mama ile besleniyor. Geceleri bazen 5 6 saat uyuyor öyle mamaya kalkıyor. Bazende 2 saatte bir uyanıyor. O zaman anlıyorum ki gazı var. Mama vermiyorum. Direkt alıp uyutmaya çalışıyorum. Bu şekilde yapabilirsiniz🤗
poyrikmoyrik [silindi] gece gazı geldiğinde nasıl çözüm buluyorsunuz? Ikınmaktan sabaha kadar kaliteli uyuyamıyor.
[silindi] poyrikmoyrik Yatmadan önce gaz damlasını veriyorum ve banyo yaptırıyorum. Bir nebze gazını azaltıyor. Gece rahatsız olduğunu anladığım an kucağıma alıp sırtını ovuyorum uzun süre. Sonra yüz üstü yatıyorum. 5 10 dk dalmasını bekleyip yan çeviriyorum. Eğer uyanırsa gaz hala sıkıştırıyor demektir. Uyanmazsa bende vurup kafayı yatıyorum 🤭
poyrikmoyrik [silindi] hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz. Gece o kadar uykum oluyor kiiii yüz üstü unutup uyuyabilirim bile 😂 ama ben de artık 2 saat sonra uyanırsa alıp kucağıma sakinleştirmeyi deneyeceğim. Zaten uykusuzum bari bir işe yarasın.