Nur-ber smanın hangisini kullandınız ? Biz aptamil kullanıyorduk gaz sıkıntısı çok yaşadığımız için sma comfort a geçtik kabız oldu ama gazı geçti doktorumuz mamayı değiştirdiğin için vücudu ona alışmaya çalışıyor biraz bekle düzelir onu değiştirip başka kullansan yine aynısını yaşarsın demişti. Birde biz çok huzursuz olduğunda kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp makatından uyarıyorduk doktor tavsiyesiyle o zaman yapıp rahatlıyordu tabi sürekli sürekli değil vücudu mamasına alışana kadar 2-3 gün yaptık düzeldi sonra alıştı