Sodya Kizlar oglum uzun bi suredir kabizdi cok agliyodu her neyse duphalac verdim gunde 2 kez. Bugun 3. Gun yapti kakasini rahatca. Bu surubu ne kadar süre kullanmak gerekiyo bilgisi olan varsa beni bi aydinlatsin.
Selma42 Sodya kaç aylık ne kadar veriyorsun? Azaltarak bitir bakalım yapabilecek mi. Meyve sebze türlerini çok yedir doğal yollardan gidermeye çalış
katmerliana Sodya dr bize en fazla 2 ay demişti canım biz fayda göremeyince bıraktık düzenli su içmeye başlayınca problemimiz kalmadı çok şükür .
Dilaraa Sodya canım ben kullanıyorum kabız oldukça 2 gün falan kullanıp düzelince kakası bırakıyorum.
Sodya Selma42 11 aylik, bugun aksam verecegimi azalttim5 ml veriyodum 3ml verdim.bn de azaltmayi dusundum insallah yapabilir de kullanmaya gerek kalmaz
Sodya katmerliana ben de su iciriyorum ama uzunca bi suredir rahat yapamiyodu kakasini yine de. Ben de arkadasn dedigi gibi azaltarak bitiriyim bi bakalim
Sodya Dilaraa ya ben ilk kez verdim . Daha once de ne fitil ne ilac ne baska bi sey. Hic bi sey vermedik.dogal yollardan duzeltelim dedik ama olmadi .bu suruba da aliskanlik kazansin istemiyorum.ama tabi kabiz olunca yapcak bisi yok