28 martta 35 hafta 6 gunlukken doğum yaptım 2430 gram olarak dünyaya geldi şuan kilomuz 4600 bu ay sadece 600 gram almış doktorum sınırda kilo alımı dikkat et dedi sadece anne sutu alıyor oysaki ben sürekli emziren biriyim nasıl bir yol izlemem lazım gelişimi için anne sutu mu yeterli gelmiyor acaba cok tedirgin oldum