Merhabalar size bir şey danışmak istiyorum
29 aylık oğlum var son bir aydır yaşıtlarının ona dokunmasına tahammülü yok öncedende teması sevmezdi ama şimdi temasa tahammül edemiyor ağlıyor anne diye yanıma geliyor kreşe vermeyi düşünüyoruz üç yaşında böyle devaö ederse çok zorlanıcaz gibi herkes uzaktan oynasın istiyor oyun kuruyor ama mesafeli bu geçici bir süreç mi sürekli anlatıyorum ama anlamıyor neden böyle yapıyor