Kitapkokusu merhaba canım, bizim doktorumuz da evolvia önerdi, ama eczacı verirken bu alerji maması çocuğunuzun bir alerjidi mi var dedi, üzerindeki yazılara da baktığımda da tıbbi amaçlı bir mama falan yazıyor aklım karıştı benim. Siz de alerjı durumu falan var mıydı, yoksa kullanum şekli olarak nasıl kullandın acaba?