defnes32 Sanırım bunlar hep arkadaşsızlıktan. Biz çocukken kuzenlerle bir bahçede büyüdük. Hiç de annemle babamla oynamak istemezdim. Enerjimizi atardık akşama kadar. Zamanında kalkar, yemeğimizi yer, acıkınca eve gelir, ekmek arasına ne varsa koyup yer, geri çıkar akşam gelir, yemeği yer, vakitlice yatardık. Velhasıl şimdiki çocuklar çook yalnız 😢