Deletedmom_58 genelde pratik ve sevimli olduğu için kurabiye yapıp bir kavanoz süsleyip götürüyorum 😅 benim bazı akrabalarım kahvaltıya giderken kahvaltılık bir şeyler götürürler peynir, çikolata, kuru meyveler falan çok seviyorum bu davranışı 😬 bir de yorumlarda yazmışlar dondurma çok mantıklı kahvaltı sonrası iyi gider 😋